عکسایی که قبلا گرفتم

این مدت که اینترنت نداشتم کلی عکس گرفتم که بعضی هاش جالب بودن که میگذارم اینجا.


البته بعضی ها به یادداشت های قبلی ام مربوط میشه اما حس اش نیست برم و جاش رو پیدا کنم.


پس همین جا با مختصر توضیح میگذارم.



عکسهایی از شکوفه های بهار و طبیعت در دانشگاه USST






دستگاه خرید خودکار دارو که میکروفن و بلندگو هم داره که با دکتر تماس بگیرید و براتون نسخه بنویسه.




این هم برام جالب بود که یارو پیاده رو با طناب بسته بود و ملافه ها و شلوارش رو پهن کرده بود خشک بشه...








این هم رستوران بچه مسلمون های تر و تمیز و غذای هر شب من...







این هم سرکه و سس معروف جیانگ یو که باهاش کلمه داجیانگ یو ساخته می شه!





باربیکیو معروف که با دوستای چیاوشن رفتیم...







دست خط معروف رهبر معنوی چین مائو که سر در همه دانشگاه ها هست و این ایستگاه مترو دانشگاه تونجی 





یک تصادف خفن جلوی دانشگاه




یک خونه خوشگل توی محله جینگ آن





ورقه ی A4 که برای امتحان DSP  نوشته بودم...


نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

ســــــــــلام
خوبید علی آقا. عکسهایی که گذاشتید جالب بودن . من همیشه دوست داشتم این رستورانی که ازش تعریف میکردید را ببینم غذاتونم که به نظر خوشمزه میومد( دلم خواست) نوش جان شما
در کل از امتحانات خسته نباشید ، شاد و پیروز باشید

سلام

ممنون

آره خیلی خوشمزه است ولی به گرد پای دست پخت مامانم نمیرسه...

[ بدون نام ] شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

azizammm khodkare bic

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد